Časté otázky a odpovědi
<< Klikněte pro zobrazení obsahu >> Časté otázky a odpovědi |
Navigace: Vyzvednisi.cz > |
•Celý systém je komplet zdarma, bez poplatků a provizí dopravcům. Pro vaši nabídku si zákazníci buď osobně přijdou nebo jim nabídnete vlastní dopravu za podmínek vámi určených.
•Jediná věc, která vás bude něco málo stát, jsou realizované online platby. Zda si tuto platební metodu pro zákazníky aktivujete a tuto možnost jim nabídnete je však zcela na vás.
•Registrovat se na Vyzvednisi, vytvořit podnik a nabídku.
•Mít k dispozici chytré zařízení s Androidem (telefon nebo tablet), na které nainstalujete aplikaci pro správu objednávek.
•Aplikaci pro správu objednávek spárovat s vytvořeným podnikem.
•Volitelně požádat o online platby.
1.Na Vyzvednisi si založíte uživatelský profil a v něm vytvoříte vlastní podnik.
2.Rozhodnete se, zdali budete, mimo osobního vyzvednutí, nabízet i dopravu a určíte její cenu a podmínky, např. minimální útratu nebo maximální vzdálenost.
3.Vytvoříte prodejní nabídku, kterou můžete rozdělit do kategorií.
4.Na zařízení s operačním systémem Android nainstalujete aplikaci Vyzvednisi pro prodejce a spárujete ji s vaším podnikem.
5.Hotovo, můžete začít prodávat. Na každou vytvořenou objednávku budete v aplikaci pro prodejce upozorněni.
6.Zákazníci si objednají přímo na webu, nebo mohou objednávku vytvořit v objednávkové aplikaci pro Android.
•Po založení provozovny na stránce Vyzvednisi najdete na záložce Propagace cedulku s vaší otevírací dobou v grafice Vyzvednisi.. Tu můžete vytisknout a umístit na dveře, k výdejnímu okénku apod.
•Každý založený podnik získá adresu ve tvaru https://vyzvednisi/jmeno-podniku. Ta vede přímo na stránku vašeho podniku. Pokud budete tuto adresu promovat na Facebooku, bude součástí příspěvku obrázek vašeho podniku a logo Vyzvednisi.
•Aktuálně není. Pro správu objednávek je nutné vždy použít zařízení se systémem Android.
•Zákazníci s tímto systémem mohou objednávku vytvořit prostřednictvím webového prohlížeče.
•Nemusíte, Vyzvednisi není vázáno na pokladní systém Dotykačka. Pokud však Dotykačku máte na stejném zařízení jako aplikaci pro správu objednávek, můžete nastavit, aby každá objednávka byla do Dotykačky přenesena jako otevřený či uzavřený účet.
•Zatím není. Tuto možnost však připravujeme.
•Budete upozorněni v aplikaci pro správu objednávek. S každou objednávkou vám přijde také e-mailová zpráva na adresu uvedenou při registraci.
•Vytvořte provozovnu novou se správným jménem a původní chybnou skryjte. To provedete ve správě provozovny na záložce Obecné. Následně nás kontaktujte a uveďte údaje chybné provozovny, postaráme se o její smazání.
•Vytvořte si registraci novou a dejte pozor na správně zadanou e-mailovou adresu. Následně nás kontaktujte a uveďte údaje chybné registrace, postaráme se o její smazání.
•Během vámi uvedené otevírací doby mějte aktivní (spuštěnou) aplikaci pro správu objednávek. Tak se bude váš podnik zobrazovat na stránkách Vyzvednisi přednostně.
•Pokud nemáte správu objednávek aktivní v otevírací době, nebo je již po otevírací době, zobrazuje se upozornění, že podnik aktuálně nepřijímá objednávky.
•Přímo na webových stránkách Vyzvednisi.
•Prostřednictvím objednávkové aplikace Vyzvednisi pro Android.
•V tomto případě vždy kontaktujte podnik, u které jste objednávku vytvořili. Kontaktní informace najdete na stránce podniku nebo v e-mailové zprávě se souhrnem objednávky.
•Zákazníci budou moci objednávky zaplatit online, tedy i kartou, pokud na své stránce provozovny požádáte o online platby.
•Z každé provedené platby odvedete poplatek 2,89 % + DPH.
•Zaplacené prostředky za objednávky obdržíte na účet vždy 1x týdně.